Telewizja jest masowym ale mało precyzyjnym medium

Już w tysiąc dziewięćset sześćdziesiątym trzecim roku telewizja zajęła w Stanach Zjednoczonych czołowe miejsce jako źródło informacji. Przejęła tę rolę od prasy i radia. Jest więc dla reklamy, która także jest przecież informacją – bezcenna. Cały czas cieszy się opinią najbardziej skutecznego środka reklamy dóbr i usług. Ma niezwykle duży zasięg. Dociera do masowego odbiorcy. Telewizja daje możliwość dotarcia do zróżnicowanego forum, jednakże przy równoczesnej małej selektywności konkretnych segmentów publiczności. To znaczy, że poprzez to medium można dotrzeć zarówno do zamożnych, wykształconych mieszkańców wielkich miast jak i do uboższych mieszkańców małych miejscowości. Trudniej co prawda skierować komunikat tylko do jednych lub tylko do drugich. Sytuację poprawia nieco możliwość emitowania reklam przed określonymi programami i w konkretnych porach dnia. Do tego telewizje tematyczne pozwalają na bardziej precyzyjne trafienie do konkretnej grupy odbiorców. Podobnie zresztą jak stacje lokalne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.